петък, 17 октомври 2014 г.

Премиера на "Предчувствие за бряг" от Валентина Михайлова в Столична библиотека



    Премиера на книгата „Предчувствие за бряг“ от Валентина Михайлова ще се състои на 20-ти октомври 2014 г. в Столичната библиотека на пл. Славейков от 18.00 часа. Валентина цял живот е отдадена на словото и книгите като журналист, библиотекар и поет. Заповядайте да споделите и се насладите на една поетично-вдъхновяваща вечер. Входът е свободен.



Валентина Михайлова
РОМАНТИЧНО СТИХОТВОРЕНИЕ

Протегни свойте длани към мен.
Аз съм твоята тайна орисница...
Аз съм глътка за идния ден.
Аз съм просто реална измислица.

Протегни свойте длани към мен.
Аз съм твоята крехка измама.
Аз съм ласка и укор студен.
Аз съм твоята утрешна драма!

Протегни свойте длани към мен!
Аз съм твоето дръзко начало...
Аз съм утро и залез зелен.
Аз съм времето, в устните спряло!


Когато

Бъди навсякъде –
в тревожния ми делник,
делници – спасение,
бъди звезда
в беззвездните ми нощи
и приказно видение!...

Не ме ранявай
със отсъствието си,
не ме погубвай
със суетните си помисли!
Бъди до мен, със мен!
Бъди във мен!...


Л Ю Б О В Т А

Любовта е познание.
Любовта е загадка.
Любовта е страдание...
Любовта е тъй кратка!

Любовта е лудост
и ревниво съмнение,
но е винаги чудо
и внезапно прозрение...

Любовта е мъдрост.
Любовта е отрицание.
Любовта е нежност...
Любовта е обещание!

Любовта е призвание!
Любовта е награда.
Тя е крехко създание,
но потъпква прегради.

Любовта е омайна,
тя е тежко разпятие!...
Тя е трепетна тайна,
но е и съзаклятие.

Любовта е послание.
Любовта е молитва...
В сляпото мироздание
тя е цветна палитра!

Валентина Михайлова


Валентина Михайлова е завършила специалност „Философия” с профил „Социология” в СУ „Св. Климент Охридски” през 1977 г. Специализирала е театрознание към ВИТИЗ „Кр.Сарафов”. Три години е работила като социолог в ННИЦК при Комитета за култура в секция "Музика". По-късно в течение на 10 години е била литературен сътрудник и редактор в Центъра за литературна информация при СБП. От 1979 г. се занимава активно с оперативна журналистика и театрална критика. Била е редовен нещатен сътрудник към централния печат и някои електронни медии. Има редица публикации в областта на изкуството и художествения превод. Нейни стихове са публикувани в някои столични и извънстолични литературни издания, сборници и антологии.
В.Михайлова е автор на стихосбирките: ”Незащитени пространства” /1992/, ”Душа в окото на Всемира”/2002/ и „Оазиси на сърцето”/2006/. Тя е автор още и на афоризми и епиграми, публикувани в столичния литературен печат. Стихотворенията на Валентина Михайлова са преведени на руски, английски и италиански езици. Носител е на първа награда на студентски конкурс за написване на есе по случай 8-ми март. Валентина Михайлова е член на СБП, САБ и СБЖ.

Няма коментари:

Публикуване на коментар